Wsparcie Klientów Banku Pekao S.A. w obsłudze bankowości internetowej i mobilnej, Telefoniczna obsługa zapytań Klientów Banku, Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych, Dbanie o pozytywny wizerunek Banku. POZYTYWNE NASTAWIENIE - warunek konieczny :) ENTUZJAZM I ZAANGAŻOWANIE (bez względu na to ile masz lat) – w naszej Firmie doceniamy doświadczenie osób starszych, jak również zapał osób młodych, KOMUNIKATYWNOŚĆ i aktywne korzystanie z bankowości elektronicznej, DYSPOZYCYJNOŚĆ - na poziomie 120 godzin miesięcznie lub więcej, Nastawienie na CEL. Zarobki są w Twoich rękach, Elastyczność (dogodne godziny pracy na które masz wpływ, praca w przedziale: 7:00-22:00) i bezpieczeństwo (stabilność zatrudnienia w realizacji zadań dla jednego z największych Banków w Polsce), Pakiet atrakcyjnych szkoleń (za które płacimy), Możliwość skorzystania z Karty Multisport na preferencyjnych warunkach, Możliwość awansu i rozwoju zawodowego w Grupie kapitałowej Banku Pekao S.A., Preferencyjną ofertę produktów bankowych (darmowe konta, nisko oprocentowane pożyczki itp.), Liczne okazje do integracji (Andrzejki, Mikołajki, Olimpiada sportowa itp.) oraz możliwość uczestnictwa w różnych eventach firmowych. Zobacz jak pracujemy i jaki mamy dystans do siebie, odwiedź nasz profil na na facebook'u: www.facebook.com/cbbcontactcenter
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Konsultant Zespołu Infolinii Pekao24 |
Sprzedawca: | Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Kategoria: | Gospodarka/Finanse/Prawo |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |